Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jeżeli chciałbyś dokonać zwrotu to pamiętaj, że produkty higieniczne (wibratory, masturbatory itp.) możemy przyjąć tylko bez naruszonych plomb lub rozerwanej folii.

 

Reklamacje

Jeżeli produkt przestał działać, możesz go zareklamować bezpośrednio u producenta lub przez amor69.pl.

 

Jak dokonać zwrotu/reklamacji?

1. Znajdź paragon

Do zwrotu lub reklamacji potrzebna jest kopia paragonu, w przypadku usterki upewnij się, że nie doszło do uszkodzenia sprzętu z Twojej winy.
Zawsze możesz skontaktować się ze sklepem, zanim odeślesz produkt.

W przypadku zwrotu pamiętaj, że plomby (o ile istnieją) nie mogą być zerwane.

2. Odeślij produkt

Odeślij paczkę na nasz adres (MAYTOM Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 77A, 60-529 Poznań. Załącz w środku produkt, kopię paragonu oraz notatkę na temat usterki - nie musisz jej drukować, wystarczy odręczny opis zdarzenia o ile wcześniej nie opisałeś nam tego w mailu!
Pamiętaj, że musisz nam powiedzieć kim jesteś =) Wystarczy, że dołączysz do paczki swój adres e-mail lub nr zamówienia, nr telefonu też byłby przydatny - ale dbając o dobro naszych klientów i dyskrecję - nie jest to konieczne <3

3. Czekaj na informacje

Jak tylko twoja paczka do nas dotrze, zostanie zarejestrowana i rozpocznie się proces reklamacyjny, o którym Cię poinformujemy drogą mailową.

Reklamacje odsyłane są do producentów w celu ich rozpatrzenia. W ciągu 14 dni otrzymasz informację na temat swojego zwrotu lub reklamacji.

4. Pamiętaj, że jesteśmy tu dla Ciebie

Nie martw się o brak dyskrecji z naszej strony, jeżeli cokolwiek ma zostać naszą tajemnicą - napisz nam o tym!

Mamy pisać o reklamacji telewizora? Nie ma problemu :)
Nie mamy dzwonić? Jasne, możesz na nas liczyć!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl